Termékkatalógus:
Szolgáltatások

Látványtérkép AKCIÓK!

Rendelje meg legújabb látványtérképeinket és választhat mellé még 1 térképet ajándékba!

A teljes látványtérkép család együtt megvásárolva + ajándék turisztikai térképpel.

Várak a történelmi Magyarország területén váras csomag!

tovább

Településképi Arculati Kézikönyvek

A magyar települések számára készülő Településképi Arculati Kézikönyvek - elnevezésükhöz hasonlóan - a település egyedi arcát és sajátos védendő értékeit mutatják be. Ezek a szakemberek által készített kézikönyvek a települések képének főbb jellemzőit mutatják be és céljuk a minőség megőrzése.

tovább

Csere, elállás, panasz

Hibás termék, méret- és termék csere, elállási jog

Amennyiben a megrendelt árucikk hibás, és a hiba az áru átvételét megelőzően keletkezett, a Vevőnek az átvételt követően 3 munkanapon belül írásban jeleznie kell civertan@civertan.hu e-mail címen. Amennyiben ez megtörténik, abban az esetben a hibás terméket a Vevő választása szerint 14 napon belül díjmentesen kicseréljük. 

Termékreklamáció (csere) esetén a csomagot a Webáruház (1064 Budapest, Izabella u 69.  fsz. 2.) címére a számlával együtt vissza kell juttatnia, majd a termék visszaérkezését követően a kiválasztott csere terméket a Webáruház maximum 14 napon belül újra kiküldi. Utánvételes visszaküldésre nincs lehetőség és nem áll módunkban az ilyen formában visszaküldött csomagokat átvenni.

Abban az esetben, ha a terméket a Vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen visszajuttatni, akkor nem vállaljuk a termék cseréjét/visszavételét.

Amennyiben a fogyasztó a fogyasztói jogok megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

Elállás

Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: civertan@civertan.hu vagy 1064 Budapest, Izabella utca 69. fsz. 2. 

Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Szolgáltató az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, tehát az összeget a megadott bankkártyára tértjük vissza. Ha a fizetés utánvéttel/átutalással történt  kérjük a bankszámlaszámot IBAN formátumba megadni, hogy az összeget a számlájára visszaküldhessük.  A visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A termék visszaküldésének közvetlen költségét – fuvarozási költséget - Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. 

Amennyiben a Civertan Bt. minden gondossága ellenére – technikai okokból – hibás vagy téves vételár kerül a Webáruház felületére, illetve a megrendelés visszaigazolására (különös tekintettel a nyilvánvalóan téves pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os vételárra), abban az esetben a Civertan Bt. nem köteles a terméket a hibás, illetve téves áron szállítani. Ebben az esetben a Civertan Bt. felajánlja a tényleges vételáron történő szállítást, amelynek ismeretében a Megrendelő 15 napon belül nyilatkozhat vásárlási, illetve elállási szándékától. A nyilatkozat elmaradása esetén a megrendelés automatikusan törlésre kerül.

Minta:

Elállási/Felmondási nyilatkozat
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:
Postacím:
E-mail cím: 

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék(ek) adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
Megrendelés száma:
Megrendelt termék neve, cikkszáma, értéke, kiszállítás módja:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) bankszámla száma:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Elállás/felmondás oka:
Kelt:

Termékszavatosság, kellékszavatosság, panaszkezelés

A Webáruház szavatol azért, hogy az általa eladásra kínált termékek a Webáruház oldalain feltüntetett termékleírásnak megfelelőek, a márkákra jellemző minőségben és a termékleírásban feltüntetett tulajdonságokkal rendelkeznek.

A Webáruház szavatol továbbá azért, hogy az általa eladásra kínált termékek, alkalmasak a rendeltetésszerű használatra, valamint mentesek mindenfajta olyan gyártási, tervezési, fejlesztési, gyártási, anyagbeli, kivitelezési hibáktól, amelyek saját mulasztásából adódnak. A Megrendelő részéről esetlegesen felmerülő minőségi kifogást, a Megrendelő köteles azonnal írásban jelezni a civertan@civertan.hu  e-mail címen. A Webáruház a törvényben ez esetben előírt módon jár el, a hibás terméket kivizsgáltatja, a terméket kijavítja vagy azonos paraméterekkel rendelkező hibátlan árura kicseréli, készlet hiánya esetén a Megrendelő kérésére pénzvisszafizetést biztosít. Amennyiben a reklamáció megalapozott, a kiértesítéstől számított 6 hónapon belül kérheti a Megrendelő a termék cseréjét, illetve a vételár visszafizetését.

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a Megrendelő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Megrendelő érvényesíteni már nem tudja. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.  A szavatossági jogok a számla eredeti, vagy másolati példányával érvényesíthetőek. 

A reklamáció kezelését a szavatosság teljes időtartama alatt a Szolgáltató (civertan@civertan.hu e-mail címen vagy a 06-1 332-3261 telefonszámon keresztül) végzi. A szavatosság első 6 hónapja alatt a szükséges szakvéleményt a Forgalmazó biztosítja, a fennmaradó 18 hónapban a Megrendelő az esetleges reklamációval a fogyasztóvédelmi szervekhez  fordulhat, s a jogos reklamációról szóló jegyzőkönyvvel érvényesítheti szavatossági jogát.

A Megrendelő termékszavatossági igényét a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

Termékszavatossági igényét a Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti, e határidő elteltével azonban jogosultságát elveszti. A Megrendelő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Megrendelő felelős.

A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából  a Megrendelő eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

A Civertan Bt. székhelye szerint illetékes Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
A Megrendelő jogosult továbbá a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében